Predstavljeni strateški ciljevi Sarajeva: "Za dvije godine ćemo biti najbolji u tom polju"

Generalna direktorica Sarajeva, Ajla Alimanović, danas je na pres konferenciji predstavila strategiju kluba i poslovni plan za naredni period.

“U suštini, ja kad sam imenovana direktoricom kluba izašao je jedan onako pompezan naslov ‘da ćemo za dvije godine biti najbolji klub na Balkanu’ i to novinari uvijek izvuku iz konteksta. Kada sam to rekla mislila sam na to da ćemo biti model kako treba voditi neki sportski kolektiv, uključujući i fudbalski klub. Kada su trenutni investitori preuzeli FK Sarajevo klub je bio u jako lošoj finansijskoj situaciji i mogu reći sada da nakon godinu dana nakon preuzimanja kluba od strane gospodina Mirvića i gospodina Tana, klub nije nikada bio u boljoj finansijskoj poziciji. Ta pozicija nije došla samo zbog investiranja, već i zbog toga što smo sproveli značajne aktivnosti na povećanju prihoda i smanjenju troškova. Dakle, s poslovne strane smo zaista napravili značajne pomake” – kazala je Alimanović, pa nastavila:

“Prvo što smo uradili je da smo restruktuisali organizaciju. Dakle, uposlenici koji su zadovoljili kriterije su ostali i oni sad imaju fiksni dio plate i dio plate koji se veže za njihove konkretne ciljeve kao stimulativni dio. Dalje smo išli u analizu svakog pojedinačnog troška i smanjili sve one koji nisu donosili neku dodatnu vrijednost. Uveli smo i centralnu nabavu što znači da se sa svim dobavljačima pregovara centralno. To nije bila praksa u klubu, tako da smo sve moderne načine upravljanja bilo kojim biznisom aplicirali na sam klub. Ono što me jako raduje jeste da broj sponzora raste iz dana u dan i nadam se da ćemo uskoro moći organizovati još jednu pres konferenciju povodom dolaska novog sponzora, ali smo otvorili vrata i malim sponzorima, Akademiji, onima koji vide vrijednost u Sarajevu ali nisu velike kompanije, koje mogu dati značajan novac kroz različite aktivacije koje radimo putem naše aplikacije društvenih mreža”.

ajla alimanovic 2
Foto: MeridianSportBH

Alimanović je dodala da su “Fan Shop” i “Akademija” strateški ciljevi kluba.

“Fan shop nam je jedan od prioriteta i on ostvaruje rekordne prihode, dakle ova godina nam je rekordna i skoro su duplo veći prihodi u odnosu na prošlu godinu. Tu vidimo ogroman potencijal i vidimo ogroman potencijal i u tome što klub nosi ime našeg grada i sigurno se može vezati za bilo kakve turiste koji dolaze u Sarajevo ili one ljude koji žive u dijaspori, a koji su na neki način emotivno vezani za grad ili klub. U narednom periodu otvorićemo dvije nove atraktivne lokacije za ‘Fan shop’ u Sarajevu i fokusiraćemo se i na razvoj ‘online retaila’ kroz tržišta Evropske unije, a pogotovo onih država u kojima je naša dijaspora jaka. Uspjeli smo i digitalizovati poslovanje, tako da nema više ništa ručno u klubu, što bi se reklo, i postoji kontrola od strane menadženta i samih investitora na sve ono što se troši” – kazala je ona, pa dodala:

“S druge strane, investitor je bio tako orijentisan i nije htio da uštede i dodatne prihode uzima sebi, nego smo odlučili sve to investirati u našu ‘Akademiju’. Akademija je strateški prioritet kluba i sigurno će ostati tako i u narednim godinama. Sva ta sredstva smo investirali u razvoj ‘Akademije’ i značajno smo poboljšali uslove akademcima, od trenažnog procesa, opreme, hrane, kuće u kojoj borave. To je na nivou uslova koje ima bilo kakav evropski klub. Razvoj ‘Akademije’ i budući transferi tih mladih igrača su jedan od najznačajnijih kanala prihoda koji trebaju doći u klub. Dosta je projekata ispred nas u narednom periodu. I dalje stojim kod one rečenice da ćemo za dvije godine biti najbolji, ali što se tiče prakse upravljanja bilo kakvim sportskim kolektivom”.

Takođe, danas je potpisan i novi sponzorski ugovor sa avio kompanijom “Turkish Airlines” na dodatne tri godine.

Postavi odgovor